Waterkaarten App Icon

Ontdek meer met

de Waterkaarten App

Close banner

Informatie

Bewerking
voorstellen
Naam WSV De Kil
Website https://www.wsvdekil.nl/
Plaatsen tarief nacht € 1.25
Ligging gelegen aan de sb-zijde van kruising Hollandsdiep en Dordtse Kil
Havenmeester Patricia van der Wal
Telefoon 0031651889090
E-mail info@wsvdekil.nl
Adres Postbus 915
Postcode 3300 AX
Woonplaats Dordrecht
Provincie Zuid-holland
Land Nederland
Aantal vaste ligplaatsen 225
Max. breedte 6.0
Ligplaatsen
Max. diepgang 2.5
Max. lengte 19.0
Passanten ligplaatsen aanwezig

Faciliteiten

A.E.D.
Douches
Drinkwater
Elektriciteit op steiger
Cafe/Restaurant
Toiletten
Trailer
Trailer max diep 0.8
Afvalcontainers
Wastafels
WiFi
Zwembad

Waterkaarten

Vaar veilig en voorbereid met alle jachthavens onderweg direct getoond op uw vaarroute. Probeer nu!

Navigeer naar deze haven

4.1

7 reviews

Rate & review

super vriendelijke mensen schoon sanitair kom zeker nog een x
Patrick , 3 maanden geleden

super haven en heel verzorgd. aardige havenmeester (patricia) die voor ons savonds laat terwijl het restaurant dicht was nog gewoon even een sate menu voor ons klaar maakte. wat een service! nu een week later zijn we weer in de buurt en gaan we er weer naartoe. wat ook geweldig is, is de gratis toegang tot het naastgelegen europarcs. de kinderen kunnen er de hele dag zwemmen! geweldige haven, top havenmeester en mooie voorzieningen!
Arjan Verhoeven, 10 maanden geleden

Mooie verenigingshaven met een altijd vriendelijke havenmeester. Met het pasje van de havenmeester kun je gebruik maken van de faciliteiten van het naastgelegen park met zwembad. In het havengebied kun je lekker eten. Sanitair is netjes en je ligt mooi veilig achter een hek. Prijstechnisch ook erg aantrekkelijk want voor 10 meter betaalden wij slechts 17 euro
H de Vries , 1 jaar geleden

De havenmeester Patricia was aardig en behulpzaam. Dat kun je echter niet zeggen van de oude zeikers op de haven zelf. Al klagen en zeuren voor je hebt aangelegd. De sfeer doet de naam van de haven aan KIL en onwelkom. 1 advies ga niet naast C14 liggen.😡
Cisca, 2 jaar geleden

Hele fijne haven . Na aangemeld via telefoon zeer netjes geholpen door havenmeester patrica. Daarna goed en lekker gegeten in het haven restaurant niet te duur en echt lekker. Toilet en douche waren super netjes en schoon. Zeker een haven waar we graag terug willen komen. Wsv de kil team bedankt Groetjes fam Vermeulen
Fam Vermeulen , 2 jaar geleden

Gelegen vlakbij de Moerdijkbrug. Vriendelijke havenmeester Patricia. Ook erg vriendelijke mensen aan de steiger. Ondanks dat er veel beroepsvaart voorbij komt, was er weinig deining. Restaurantje was dicht, maar we konden wat eten bij het naastgelegen Europarcs. Enige minpuntje was dat de stroom zeer beperkt was (6 ampère).
Prima Voor Een Overnachting Als Passant, 3 jaar geleden

Günstig gelegen. Sehr saubere Sanitäranlagen. Sehr freundlicher Hafenmeister. Ein bisschen nah an der Autobahn.
Nepumuk, 4 jaar geleden